PENNY Market, alãturi de World Vision România, sustine programul Bursa Profesionalã dedicat elevilor din mediul rural

World Vision România - stiriclujene.ro

StiriClujene.ro va informeaza :

Bucuresti, 14 Martie 2018 – PENNY Market sustine programul Bursa Profesionalã dedicat elevilor din mediul rural înscrisi într-o formã de învãtãmânt profesional, printr-o sponsorizare anualã în valoare totalã de RON 72.000. Prin intermediul programului desfãsurat de Fundatia World Vision România se stabilesc burse individuale în valoare de 200 de lei iar tinerilor li se oferã oportunitatea de participare la activitãti educative si de formare sustinute prin Fundatia World Vision România, astfel încât sã le creascã acestora sansele reale de integrate pe piata muncii.

Proiectul a fost demarat în toamna anului trecut, fiind inclus în cadrul programului de burse pentru elevii din mediul rural “Vreau în clasa a noua”, derulat de Fundatia World Vision România. În prezent, PENNY Market sprijinã 12 elevi de clasa a IX-a de la Liceul Tehnologic „Dimitrie Filisanu“ din judetul Dolj si 16 elevi de clasa a IX-a de la Liceul Tehnologic „Iordache Zosima“, din judetul Ialomita. Tinerii din mediul rural beneficiazã astfel de o bursã lunarã acordatã prin programul Bursa Profesionalã dar ti de însusirea unor aptitudini si competente necesare pentru ocuparea unui loc de muncã odatã cu finalizarea scolii profesionale.

„REWE România îsi mensine promisiunea de a se implica în comunitãtile din care face parte si ne bucurãm cã prin acest parteneriat putem sustine tinerii din mediul rural. Ne-am mobilizat astfel încât sã venim în sprijinul acestora atât printr-un program de burse cât si prin activitãti de training oferite de profesionistii nostri, prin care sã le crestem tinerilor sansele reale de integrare pe piata fortei de muncã” a declarat Dana Popa, Director Departament Resurse Umane, REWE România.

„Peste 40% dintre elevii care abandoneazã scoala dupã absolvirea a opt clase rãmân în comunitãtile rurale din care provin, în timp ce rata somajului în rândul tinerilor cu vârste cuprinse între 18 si 24 de ani este de 22% la nivelul întregii tãri. Parteneriatul Fundatiei World Vision România cu PENNY Market adreseazã o problemã punctualã, si anume sprijinirea tinerilor din mediul rural în a finaliza o formã de învãtãmânt profesional si a obtine un loc de muncã mai bine plãtit.” a declarat Daniela Buzducea, Director National World Vision România.

Pentru fiecare elev înscris în program se asigurã ?edinte individuale de consiliere profesionalã si sprijin pentru administrarea bursei, precum si workshop-uri lunare si o tabãrã de dezvoltare personalã. Prin participarea la workshop-uri si la tabãra de dezvoltare personalã, bursierii vor deprinde notiuni de comunicare si relationare, vor învãta sã lucreze în echipã, sã îsi gestioneze imaginea si vor exersa vorbitul în public.

Totodatã, PENNY Market pune la dispozitia elevilor mai multe activitãti practice desfãsurate în cadrul magazinelor din regiunea în care acestia se aflã, prin care acestia vor învãta direct de la profesionsti abilitãtile necesare pentru un loc de muncã mai bine plãtit. În plus, bursierii vor avea acces la stagii de practicã de specialitate, precum si la oportunitãti de carierã în interiorul companiei.

Despre PENNY Market

PENNY Market este conceptul de succes al grupului german REWE si unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piata localã în anul 2005. Întreaga retea este deservitã de 3 centre logistice situate în localitãtile: stefãnestii de Jos, Turda si Bacãu. În prezent, REWE România detine 222 magazine PENNY Market la nivel national si activeazã cu un numãr de aproximativ 4,300 de angajati. Expansiunea localã continuã si în 2018 cu un numãr de 20 – 25 de magazine noi.

Despre World Vision România
World Vision România este o organizatie crestinã, care desfasoarã programe de interventie umanitarã de urgentã, dezvoltare si advocacy punând în centrul activitãtii sale bunãstarea copilului. Organizatia se concentreazã asupra muncii cu copiii, familiile si comunitãtile, în scopul depãsirii sãrãciei si nedreptãtii. Inspiratã de valorile crestine, fundatia lucreazã cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasã, etnie sau gen. World Vision România face parte din parteneriatul World Vision International prezent în aproape 100 de tãri din întreaga lume. În 27 de ani de prezentã în România, am ajutat peste 500.000 de copii si adulti, în aproape 400 de comunitãti din 8 judete.

StiriClujene.ro – 22 Martie 2018